Google блокує SEO-інструменти через JavaScript: що змінилося?
TikTok повертається в США: аналіз подій та уроки для маркетологів
Використання first party data для оптимізації кампаній Google Ads
23 хвилини
Дізнайтеся, як величезна аудиторія YouTube і тренди, що створюються креаторами, змінюють ландшафт цифрового маркетингу та поп-культури.
У 2024 році YouTube опублікував два звіти про культуру та тренди замість одного. Це стало першим сигналом, що ми, ймовірно, недостатньо уваги приділяємо трендам.
Перший звіт, опублікований в середині року, зазначав:
“Фани більше не просто споживають контент, вони активно його створюють, а це означає, що вони важливіші для успіху певної особистості чи проєкту, ніж будь-коли раніше.”
Другий звіт, представлений наприкінці 2024 року, наголошував:
“Франшизи, які формують поп-культуру сьогодні, дедалі частіше народжуються в онлайні або стають доступними в цифровому середовищі завдяки діяльності креаторів.”
Ми добре знайомі з традиційними моделями маркетингу:
Однак стає очевидним, що потрібно розширити своє розуміння, включивши нові моделі, такі як:
Саме тому варто ознайомитися з останнім звітом YouTube Global Culture & Trends. Він допоможе визначити сім важливих змін, які формують поп-культуру в США та у світі. Ці зміни також трансформують цифровий маркетинг, як ми його знали донині.
YouTube щомісяця збирає близько 2,5 мільярда активних користувачів з усього світу, що робить його однією з найпопулярніших платформ сучасності.
YouTube посідає друге місце серед найвідвідуваніших вебсайтів у світі, поступаючись лише Google. Для порівняння, Facebook займає третє місце, Instagram – п’яте, а TikTok – двадцяте.
Якби YouTube був країною, він значно випереджав би найбільш населені країни світу:
Уже понад сім років YouTube є найпопулярнішою онлайн-платформою в США. Згідно з дослідженнями, 85% дорослих у США користуються платформою, тоді як Facebook використовують 70%, Instagram – 50%, а TikTok – 33%.
YouTube надає величезні можливості для впливу, які часто недооцінюють маркетологи. Наприклад, щоб отримати ексклюзивну кредитну карту Karat Black Card, ютуберу потрібно мати мінімум 100 000 підписників. Для порівняння, інстаграмеру потрібно 125 000 підписників, а тіктокеру – 2,5 мільйона.
Це тому, що підписники на YouTube вважаються на 25% ціннішими за підписників в Instagram і в 25 разів ціннішими за підписників у TikTok.
Одним із найуспішніших творців контенту на YouTube є Джиммі Дональдсон, відомий як MrBeast. Його канал має 338 мільйонів підписників, а 68 відео, опублікованих у 2024 році, набрали 13,3 мільярда переглядів і 508 мільйонів взаємодій.
За оцінками CNBC, MrBeast заробляє від 600 до 700 мільйонів доларів на рік. Його відео відомі високою якістю, динамічним монтажем і складними челенджами з розіграшами.
Наприклад, його найпопулярніше відео 2024 року, “The World’s Fastest Cleaners”, опубліковане 25 квітня, отримало 583 мільйони переглядів і 24,1 мільйона взаємодій.
Згідно зі звітом YouTube Global Culture & Trends, за кількістю підписників, отриманих у 2024 році, MrBeast став:
Підтримка відданих шанувальників відкриває нові горизонти для незалежних аніматорів, які перетворюють відеохіти у соціальних мережах на повноцінні франшизи. Це доводить, що онлайн-спільноти мають величезний вплив на формування сучасної поп-культури.
Незалежна анімаційна студія GLITCH, яка базується в Сіднеї (Австралія), 13 жовтня 2023 року випустила пілотний епізод свого шоу «The Amazing Digital Circus». Їхня мета – створювати анімаційні шоу, яких ще ніхто ніколи не бачив.
Результати не змусили чекати: перший епізод зібрав 364 мільйони переглядів і 6,6 мільйона взаємодій.
Другий епізод під назвою «The Amazing Digital Circus – Ep 2: Candy Carrier Chaos!» вийшов 3 травня 2024 року. Він отримав 140 мільйонів переглядів і 4,2 мільйона взаємодій.
Вже у травні 2024 року дослідження SmithGeiger показало, що 22% американців віком від 14 до 24 років були знайомі з цим шоу, хоча на той момент було випущено лише два епізоди.
Netflix помітив цей феномен і почав ліцензувати епізоди для одночасного релізу з прем’єрами на YouTube, що підтверджує значний вплив шоу.
До кінця 2024 року, за даними Tubular Intelligence, вісім епізодів шоу із описом «веселі, яскраві анімаційні історії з елементами насильства і екзистенційними кризами» набрали 671 мільйон переглядів і 17,9 мільйона взаємодій за останні 15 місяців.
На сьогодні канал GLITCH має 12,9 мільйона підписників, а успіх шоу значною мірою пояснюється активністю фан-спільноти.
Між епізодами шанувальники заповнювали паузи власним контентом: вони створювали фанатські анімації, пояснювальні відео та музичні кліпи. Це значно розширило охоплення франшизи.
За останні 15 місяців 5 175 фанатів створили 32 900 відео на тему «The Amazing Digital Circus», які зібрали 19,2 мільярда переглядів і 678 мільйонів взаємодій, згідно з Tubular Intelligence.
«The Amazing Digital Circus» увійшло до списків Trending Topics у таких країнах, як Бразилія, Канада, Франція, Німеччина, Індонезія, Мексика, Велика Британія та США.
Trending Topics від YouTube включають найпопулярніші культурні явища, серед яких фільми, меми, музика та інші теми. Аналітики команди YouTube Culture & Trends визначають ці тренди, вивчаючи дані про перегляди відео, кількість завантажень та залученість креаторів.
Відеоігри вже давно перестали бути лише розвагою для вузького кола геймерів. Завдяки зусиллям талановитих креаторів, вони стають частиною глобальної культури, а їх популярність поширюється за межі ігрового середовища.
Одним із прикладів такого явища є гра Dress to Impress, яка зосереджена на моді та стала справжньою сенсацією на платформі Roblox.
Гра, яка дебютувала у листопаді 2023 року, пропонує гравцям просту, але захоплюючу концепцію: протягом кожного раунду гравці отримують тему та лише п’ять хвилин на створення образу, який ідеально відповідає заданій темі.
Після завершення часу учасники демонструють свої творіння на віртуальному подіумі, де інші гравці оцінюють їх на шкалі від однієї до п’яти зірок. Найуспішніші учасники отримують звання “топ-моделі”.
Незважаючи на свій нещодавній реліз, Dress to Impress швидко стала популярною, потрапивши до трендових тем у Канаді, Великій Британії та США. Темпи її зростання перевищили звичайну траєкторію для більшості відеоігор, перетворивши гру на глобальний феномен.
З 11 листопада 2023 року на YouTube було опубліковано 48 300 відео з назвою гри в категорії “Gaming”. Їх створили 7 907 креаторів, а загальна кількість переглядів цих відео сягнула 4,3 мільярда, зібравши 191 мільйон взаємодій, за даними Tubular Intelligence.
Одним із найпопулярніших відео стало “Game Theory: You’re Missing The Point Of Dress To Impress it’s scary*”* від каналу The Game Theorists. Відео, опубліковане 17 серпня, набрало 3,3 мільйона переглядів і 160 тисяч взаємодій.
Автор відео підкреслює, що на перший погляд Dress to Impress виглядає як яскрава й весела гра про моду, однак вона приховує “темний секрет” і пропонує гравцям захоплюючу історію із таємними кімнатами, кодами та багатошаровим сюжетом.
Історія успіху Dress to Impress демонструє, наскільки важливу роль відіграють креатори контенту в популяризації ігор. Їхній внесок допомагає ігровим продуктам вийти за межі своєї основної аудиторії та стати частиною глобальних трендів.
Для маркетологів це відкриває нові можливості: співпраця з популярними креаторами може значно підвищити впізнаваність бренду, залучити нових користувачів і створити глибший зв’язок з аудиторією.
Згідно з доповіддю YouTube Culture & Trends, деякі «спадкові франшизи», як, наприклад, Олімпійські ігри Париж 2024 і Deadpool & Wolverine, успішно потрапляють до списків трендів у багатьох країнах, що демонструє, як традиційні франшизи можуть процвітати в цифровій культурі.
Я довіряю даним YouTube, але також використав Tubular Intelligence для перевірки цієї інформації. Наприклад, на YouTube є 555 000 акаунтів, у яких не менше 100 000 підписників.
У 2024 році ці акаунти завантажили 198 мільйонів відео, які набрали 22,1 трильйона переглядів і 674 мільярди взаємодій, згідно з Tubular Intelligence.
Розподіл цих даних виглядає так:
Таким чином, на YouTube процвітають не тільки 25 000 традиційних франшиз, але й 525 000 франшиз, що виникають завдяки креаторам контенту.
Є три основні способи використати ці дані для просування вашої франшизи чи бренду:
Як приклад можна навести відео «Mastering the currents. @clem_secchi» від каналу Олімпіади, яке набрало 256 мільйонів переглядів і 5 мільйонів взаємодій. Це доводить, що цікавий і актуальний контент може забезпечити значний успіх.
Відеореклама через Google Ads може допомогти збільшити охоплення вашої цільової аудиторії. Наприклад, реклама «Paris 2024 Olympic and Paralympic Games | OMEGA» набрала 75,6 мільйона переглядів і 34 900 взаємодій.
3. Використовуйте YouTube BrandConnect для співпраці з креаторами у рамках кампаній з інфлюенс-маркетингу
Відео “Can I Get on the Jumbotron at the Paris Olympics? #Paris2024,” яке набрало 5,2 мільйона переглядів та 168 000 взаємодій, є спонсорованим контентом.
Воно було створено Дженні Хойос і спонсоровано каналом Олімпіади та YouTube.
Індія стала найбільшим ринком YouTube, випередивши США. З 462 мільйонами користувачів, Індія має найбільшу аудиторію на платформі, в той час як США займають друге місце з 239 мільйонами користувачів. Ці дані відкривають нові горизонти для маркетологів і креаторів контенту, які прагнуть скористатися цими змінами у соціальному відео.
2024 рік став роком, коли креатори і їх фанати ще більше зблизилися завдяки інноваційним функціям взаємодії і спільним інтересам. Спільноти фанатів, як в Індії, так і в понад 100 країнах світу, зіграли важливу роль у формуванні успіху креаторів і напрямку їхнього контенту.
Одним із прикладів цього став запуск каналу UR Cristiano — офіційного YouTube каналу Кріштіану Роналду, який відбувся 21 серпня 2024 року. У перший день канал здобув понад 19 мільйонів підписників, переважно завдяки індійським фанам. Наразі UR Cristiano має 72,6 мільйона підписників, а його 88 відео набрали в загальному 762 мільйони переглядів і 86,5 мільйонів взаємодій.
Стратегія Роналду на YouTube включає як короткі, так і довгі відео, які приваблюють фанів не тільки через його футбольну кар’єру, а й через інші цікаві формати, такі як “draw my life” і “try not to laugh”. Цей підхід дозволив йому здобути широку популярність серед глядачів і збільшити кількість підписників.
Завдяки такій стратегії канал UR Cristiano став популярним не лише в Індії, а й в інших країнах. На кінець 2024 року він посів перші місця за популярністю в Німеччині та Великій Британії, друге місце в Канаді, третє в США та п’яте в Індії.
Цей випадок є наочним прикладом того, як важливо враховувати глобальні тенденції і культуру, щоб успішно залучати нових підписників і збільшувати охоплення контенту. Спільноти фанатів, особливо в Індії, є величезним джерелом підтримки і розвитку для брендів і креаторів.
Маркетологи можуть скористатися цією тенденцією, співпрацюючи з популярними креаторами контенту та створюючи відео, які відповідають інтересам і потребам їхніх цільових аудиторій. Важливо також враховувати культурні особливості кожного ринку, щоб підвищити залученість і взаємодію з відео.
Найпопулярніше відео на каналі UR Cristiano, “I Meet MrBeast To Break The Internet!!”, яке було опубліковане 21 листопада, набрало 55,3 мільйона переглядів і 5,1 мільйона взаємодій. Це є ще одним доказом того, наскільки потужними можуть бути співпраці з відомими креаторами, і як важливо використовувати відео-контент для залучення нових аудиторій.
Висновки:
Ці тренди допоможуть маркетологам краще орієнтуватися в сучасному світі цифрового маркетингу і використати можливості для збільшення охоплення та залучення нових користувачів.
Відповідно до останнього звіту YouTube, пісні 2024 року не лише слухають, а й активно реміксують, зокрема через популярний формат Shorts. Звіт містить списки топових пісень за кількістю переглядів у кожній країні, враховуючи офіційні музичні відео, лірик-відео та арт-трек відео, а також пісні, що стали популярними у Shorts.
Один з прикладів – марти пісня «Gulabi Sadi», яка стала глобальним хітом, отримавши понад 3 мільйони реміксів у форматі Shorts по всьому світу. Пісня не тільки стала частиною вірусного танцювального тренду, а й знайшла своє місце на індійських весіллях, зокрема в популярних виступах, як от той, що виконав Санжу Ратход на весіллі Амбані.
Відео «#GulabiSadi ( गुलाबी साड़ी ) | Official #video | Sanju Rathod | G-Spark | Prajakta | #marathi Song», яке набрало 339 мільйонів переглядів і 2,7 мільйона взаємодій, стало справжнім феноменом.
У його описі можна побачити карусель з 31 реміксу цього відео, яке набрало більше 1,4 мільйона переглядів. Найпопулярніший ремікс, «Thanks for 130m Views #football #unluckyboy #soccer #trending #shorts» від Unlucky Boy, отримав 134 мільйони переглядів і 3,5 мільйона взаємодій.
Іншим яскравим прикладом є пісня «Million Dollar Baby» Тоні Річмена, яка потрапила до списків як топових пісень, так і найпопулярніших пісень у форматі Shorts у США. Маловідомий артист завантажив чотири версії цієї пісні (Офіційний візуалізатор, офіційне лірик-відео, офіційне музичне відео та VHS) між 26 квітня та 5 липня 2024 року, і вони набрали 164 мільйони переглядів і 2,1 мільйона взаємодій. Крім того, 31 ремікс цієї пісні, створений іншими користувачами, зібрав 938 мільйонів переглядів.
Найпопулярніший ремікс, «My neighbors were so confused watching us» від Самуеля Грабса, отримав 111 мільйонів переглядів і 3,2 мільйона взаємодій.
Маркетологи можуть скористатися цією тенденцією для створення креативних кампаній, що залучають користувачів до взаємодії з контентом через ремікси та вірусні тренди. Пісні, які набирають популярність у форматі Shorts, можуть стати основою для маркетингових кампаній, що залучають фанатів через відео, танці чи інші форми взаємодії.
Стратегія брендів може включати створення власних відео та заохочення аудиторії до створення реміксів. Спільнота користувачів активно бере участь у поширенні контенту, і це надає брендам унікальну можливість збільшити свою присутність в соціальних медіа та залучити нових клієнтів.
Ці тренди надають безліч можливостей для цифрових маркетологів і брендів, які хочуть залучити більше уваги до своїх продуктів та послуг через відео та соціальні медіа.
Останній звіт YouTube містить списки популярних тем, креаторів та пісень року для 12 країн, проте особливу увагу заслуговує один набір списків, що стосується Близького Сходу та Північної Африки (MENA). Важливо зазначити, що це регіон, а не одна країна, що підкреслює різноманіття та швидкий розвиток цього сегмента в глобальному масштабі.
На питання, чому YouTube зосередив увагу саме на цьому регіоні, відповісти складно. Однак можна припустити, що це є частиною глобальної стратегії, що відображає тенденцію до зростання популярності відеоконтенту та активності користувачів у MENA. Це також може бути сигналом для брендів та маркетологів про необхідність адаптації своїх стратегій, щоб скористатися цією можливістю.
Одним із прикладів впливу регіону MENA на глобальну аудиторію є десерт Fix Knafeh Pistachio Chocolate Bar, створений у Дубаї. Цей унікальний десерт, що поєднує хрустке тісто філо з кремом з фісташок, покритий молочним шоколадом, став культурним феноменом у 2024 році. Завдяки соціальним мережам, десерт здобув популярність не тільки в локальному контексті, а й на міжнародному рівні.
У 2024 році більше ніж 5,663 акаунти створили понад 8,891 відео з назвою “Dubai chocolate”. Ці відео набрали загалом 1,3 мільярда переглядів і 47 мільйонів взаємодій. Яскравим прикладом є відео “Dubai chocolate #asmr #asmrsounds” від Aliain, яке набрало 66,1 мільйона переглядів та 2,8 мільйона взаємодій.
Усі ми знаємо про B2C та B2B маркетинг, але зараз ми тільки починаємо вивчати нові концепції, такі як B2C2C та B2C2B маркетинг.
Креатори на YouTube роблять більше, ніж просто створюють відео, які варто переглядати та які здобувають глобальну аудиторію. Вони наймають команди і створюють бізнеси на платформі.
Згідно з доповіддю YouTube Impact Report 2022 від Oxford Economics:
“90% креаторів, які заробляють гроші на YouTube, погоджуються, що вони хочуть використати вплив, який здобули на платформі, щоб мати позитивний вплив на суспільство.”
Отже, як же переконати креаторів YouTube, які ставлять перед собою таку місію, приєднатися до нашої команди?
Як зазначає Гай Кавасаки в книзі Enchantment:
“Метою є не просто отримати те, що ти хочеш, а сприяти добровільній, стійкій та приємній зміні в інших людях. Завдяки залученню їхніх цілей та бажань, будучи привабливим та надійним, а також пропонуючи ідею, яку інші можуть прийняти, ти можеш змінити серця, розуми та дії.”
У сучасному маркетинговому середовищі важливо враховувати нові можливості, які пропонують креатори на YouTube. Цей новий тип взаємодії – не просто просування товарів чи послуг через традиційні рекламні канали, а створення довгострокових партнерств із людьми, які можуть активно впливати на своїх підписників.
Цифровим маркетологам потрібно буде:
Ця стаття доступна англійською мовою.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент
тексту та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!
performance_marketing_engineers/
performance_marketing_engineers/
performance_marketing_engineers/
performance_marketing_engineers/
performance_marketing_engineers/
performance_marketing_engineers/
performance_marketing_engineers/
performance_marketing_engineers/
Послуги digital маркетингу для середнього та великого бізнесу. Digital стратегія. Performance маркетинг. Веб-аналітика.
Ми зосереджені на створенні креативних стратегій, бренд-комунікацій, нестандартних механік і діджиталу.
School of Digital Advertising UAMASTER – навчаємо новим цифровим дисциплінам. Переходь на сайт і знайомся з програмою курсу "Digital маркетинг"
Професійне налаштування Google Analytics 4 Коректний збір даних в GA4. Зрозуміла та корисна звітність.
Для пошуку введіть назву або слово