Як ігрові програми стають глобальними: кампанія, яка зібрала 60 мільйонів завантажень

Як ігрові програми стають глобальними: кампанія, яка зібрала 60 мільйонів завантажень

4 хвилини

Змiст

Інтерес до онлайн-ігор у всьому світі настільки великий, що пошукові запити «кращі онлайн-ігри» зросли на 100% в порівнянні з 2019 роком. Схоже, ця тенденція збережеться й надалі.

Під час пандемії зросла кількість мобільних застосунків

Гра британського бренду Outfit7  «My Talking Tom» стала величезним хітом: п’ять персонажів в більш ніж 20 мобільних додатках та іграх.

Для запуску нового застосунка My Talking Tom Friends бренд вирішив розширити свою присутність у країнах з високими ігровими показниками і розробити кампанію, орієнтовану на охоплення і залученість для збільшення своєї частки ринку.

«Ми зрозуміли, що запуск нової довгоочікуваної гри – прекрасна можливість привернути увагу ще більшої кількості потенційних гравців», – сказала Теа Дора, старший директор з маркетингу Ekipa2 d.o.o., словенської дочірньої компанії Outfit7.

Залучення клієнтів по всьому світі

Використовуючи дані минулих кампаній, Outfit7 визначила США, Індію, Росію та Бразилію як чотири найбільш важливі ринки для залучення нових клієнтів.

«Ми витратили багато часу на роздуми про те, що працює на якому ринку та як задовольнити різних користувачів, ⁠зберігаючи єдину кампанію», – додала Теа Дора.

Тому в відео-роликах YouTube для застосунка My Talking Tom Friends показали взаємодію персонажів без розмов, що дозволило Outfit7 використовувати однакові трейлери.

Створення стратегії для нового релізу

Хоча Outfit7 й раніше проводив рекламні кампанії в Індії, Росії, США та Бразилії, було вирішено змінити стратегію. Заплановано було не тільки досягнутися до аудиторії верхівки воронки, але й кінцевої мети – установки застосунку.

Outfit7 зосередився на YouTube, запустивши три ролики:

 – з використанням реклами In-Stream та заставки – поетапно. Один трейлер запускався раз на тиждень, інші не транслювалися, щоб не перевантажувати аудиторію.

Читайте також:  14 шкідливих міфів про маркетинг в соціальних мережах

Щоб уникнути дублювання з поточними кампаніями, компанія вивчила аудиторію й сегментувала потенційних гравців для збільшення кількості завантажень серед цільової аудиторії та поширення інформації про ігру серед менш обізнаної аудиторії.

Результати по всьому світу: США, Індія, Росія, Бразилія.

Застосунок «My talking Tom Friends» за перші кілька днів було завантажено більше 20 мільйонів разів. Рекламна кампанія у YouTube збільшила кількість переглядів в пошуку більш ніж на 200% серед людей, які дивилися трейлер. Вжиті заходи згідно спланованої стратегії запуску забезпечили 60 мільйонів установок за перші два тижні. Перекриття аудиторій двох кампаній склало лише 8%. My Talking Tom Friends зайняв перше місце в чартах Google Play і iOS в 40 країнах протягом п’яти днів після глобального запуску.

У всіх чотирьох регіонах спостерігалося значне зростання брендових запитів в Google і YouTube. Пристрої розрізнялися залежно від країни: в Бразилії найвищий ріст продажів зафіксовано з мобільних пристроїв, в Індії – з комп’ютерів, а в Росії – з планшетів. У регіональному масштабі в США було зафіксоване краще в своєму класі зростання запам’ятовування реклами і підвищення впізнаваності, хоча до того впізнаваність бренду вже була високою.

Запуск був найуспішнішим в історії Outfit7, формулу дует-кампаній планується використовувати у подальших запусках.

Висновки для маркетологів

  • Привертайте увагу глядачів по всьому світі за допомогою високоякісної графіки.
  • Розгляньте можливість ведення двох кампаній: просування бренду та стимулювання дій.
  • Сегментуйте аудиторію, уникайте перекриття сегментів, якщо для різних сегментів використовуються різні месседжи.

Джерело: thinkwithgoogle.com

Хочеш знати більше про рекламу?

Підписуйся на нашу розсилку, щоб першим
отримувати найцікавіші новини

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент
тексту та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!

Статті по цій темі

Оживити ритейл: як сьогодні залучати споживачів в звичайні і інтернет-магазини

Оживити ритейл: як сьогодні залучати споживачів в звичайні і інтернет-магазини

Євген Шевченко: Висока ціна однієї помилки

Євген Шевченко: Висока ціна однієї помилки

Топ-11 інструментів для аналітики TikTok за версією Influencer Marketing Hub

Топ-11 інструментів для аналітики TikTok за версією Influencer Marketing Hub

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: