Світова економіка додатків: швидше за всіх зростають ігри та розважальні сервіси

Світова економіка додатків: швидше за всіх зростають ігри та розважальні сервіси

3 хвилини

Adjust, міжнародна платформа для маркетингу додатків, у співпраці з Facebook випустила звіт про зростання мобільних додатків. У ньому зібрані тенденції зростання та утримання користувачів у додатках за 2020 рік. Звіт показує, що в цей період економіка додатків серйозно виросла в регіонах APAC, MENA та Південній Америці. Ігри — вертикаль, що зростає найшвидше у світі; особливо високі результати вона показала в Аргентині. А Індія посідає перше місце в рейтингу регіонів із найшвидшим зростанням.

Використовуючи власний показник зростання, компанія Adjust створила світову мапу, щоби виділити тенденції розвитку мобільних додатків за межами великих зрілих ринків, щоби показати маркетологам, де розташований найвищий потенціал зростання.

«Зараз, як ніколи раніше, маркетологам, які працюють із мобільними додатками, потрібен план дій, як ідентифікувати правильних користувачів у правильних місцях і в правильних точках їхнього шляху. Дані Adjust, скомбіновані з інформацією про переваги та дії користувачів Facebook, дають змогу маркетологам націлитися на найбільш цінних користувачів і зберегти їх».

Ось які тренди були виявлені в кількох регіонах:

  • Ігрові програми лідирують у всьому світі: як і минулого року, згідно зі звітом Adjust, ігри розташовані на вершині всіх рейтингів, у тому числі за показником зростання. Не в останню чергу ця вертикаль зобов’язана своїм успіхом інноваційним бізнес-моделям, таким, як гіперказуальний жанр — іграм, у які можна грати нескінченно, спеціально створеними для залучення за допомогою простих механік, що приносять моментальне задоволення.
  • Латинська Америка домінує в ігровій вертикалі: стрімкий розвиток мобільних розробок викликаний високою доступністю інтернету та зростанням міського населення. Три з топ-5 країн у рейтингу зростання ігрової індустрії розташовані в Латинській Америці, Аргентина лідирує. В’єтнам, Бразилія, Китай і Мексика займають інші місця в топ-5.
  • Індія зростає швидше за всіх, у міру того, як мобільні пристрої впроваджуються в повсякденне життя. Лідером за зростанням серед вертикалей у цій країні є «Освіта», а за висококонкурентним ринком розважальних програм потрібно стежити особливо уважно в міру розширення стримінгу та OTT медіа.
Читайте також: 
YouTube анонсує 4 нові функції Studio для авторів
  • Значно виросла розважальна індустрія, а підписки стали трендом, за яким варто уважно стежити. Згідно з дослідженням Adjust на основі даних Apptopia, орієнтовно 79 % топ-225 додатків в Google Play і приблизно 49 % топ-225 додатків в App Store використовують модель підписок.
  • Корея і В’єтнам перебувають на вершині рейтингів, як два чимраз швидші ринки в mobile-first економіці. У В’єтнамі в додатків було особливо багато можливостей для зростання: незаймані ринки з активними споживачами. Китай, Єгипет і Колумбія також показують високі показники в eCommerce.
  • Маючи на озброєнні цю інформацію, маркетологи можуть побудувати ефективну стратегію для ринків, де їхнє застосування може успішно вирости. І що особливо важливо, вони можуть створювати персоналізований досвід, націлений на певних користувачів.

«Мобільні додатки — це глобальний бізнес. Його легко почати через низький поріг входу, але також легко зазнати невдачі, якщо не розуміти ринки та користувачів, — говорить Браян Вонг, Director of Marketing Science, Greater China Region & Gaming at Facebook. — Дані та висновок у цьому звіті допоможуть рекламодавцям визначити стратегії для входу на новий ринок і ефективно використовувати виграшну тактику».

Джерело: Adjust.com

Хочеш знати більше про digital?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент
тексту та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!

Cвіжі публікації

Google про вплив кодів статусу 503 на SEO

Google про вплив кодів статусу 503 на SEO

Microsoft починає тестування реклами в меню “Пуск” Windows 11

Microsoft починає тестування реклами в меню “Пуск” Windows 11

Як зрозуміти, що текст написав робот?

Як зрозуміти, що текст написав робот?

Статті по цій темі

П’ятирічний прогноз світового мобільного ринку: до 2025 року витрати на додатки виростуть до $270 млрд

П’ятирічний прогноз світового мобільного ринку: до 2025 року витрати на додатки виростуть до $270 млрд

Як просувати й монетизувати мобільні додатки у 2020 році

Як просувати й монетизувати мобільні додатки у 2020 році

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: