П’ятирічний прогноз світового мобільного ринку: до 2025 року витрати на додатки виростуть до $270 млрд

П’ятирічний прогноз світового мобільного ринку: до 2025 року витрати на додатки виростуть до $270 млрд

3 хвилини

Змiст

За даними Sensor Tower Store Intelligence, завдяки тому, що COVID-19 прискорив мобільні тенденції, світові споживчі витрати на преміальні додатки, покупки всередині додатків і підписки в Apple App Store і Google Play до 2025 року досягнуть 270 мільярдів доларів на рік. Це майже у 2,5 раза більше, ніж за 2020 рік.

Отже, якими ж стануть довгострокові наслідки пандемії для споживчих звичок, а також — як ринки у всьому світі будуть розвиватися в наступні п’ять років?

Витрати в додатках будуть стабільно зростати

Споживчі витрати на мобільні додатки у 2020 році зросли на 30 % за рік — до $111 млрд. Навіть якщо річне зростання витрат повернеться до рівня до пандемії, упродовж наступних п’яти років валовий виторг обох магазинів додатків буде й далі рости щороку із сукупним річним темпом зростання (CAGR) 19,5 %.

Згідно з прогнозом Sensor Tower, середньорічний темп зростання App Store до 2025 року складе 21 %, досягнувши $185 млрд у рік. Споживчі витрати в Google Play будуть рости в середньому на 17 %, досягнувши протягом наступних п’яти років $85 млрд на рік.

Кількість нових завантажень буде невпинно зростати

У 2020 році кількість завантажень уперше досягла максимуму з 2016 року, піднявшись на 24 % — до 143 мільярдів. У міру того, як ринки почнуть відновлюватися після пандемії, темпи зростання нових установок будуть сповільнюватися, проте і в App Store, і в Google Play буде зберігатися стабільне зростання.

Середньорічний темп зростання числа установок додатків на обох ринках складе 10 %, досягнувши 230 млрд у 2025 році. Google Play CAGR виросте на 11,5 % до 187 млрд, а App Store CAGR складе 4,6 % і досягне 43 млрд. Число сукупних установок у всьому світі в App Store і Google Play складе 230 млрд у 2025 році.

Читайте також:  Оживити ритейл: як сьогодні залучати споживачів в звичайні і інтернет-магазини

В App Store витрати на неігрові додатки перевищать витрати на мобільні ігри

У 2020 році в Apple App Store споживачі витратили на мобільні ігри удвічі більше, ніж на неігрові додатки. Однак ця тенденція зміниться у 2024 році, коли, за прогнозами Sensor Tower, витрати на неігрові додатки складуть $86 млрд у порівнянні з $73 млрд, витраченими на ігри. До 2025 року неігрові додатки ще більше збільшать розрив, досягнувши $107 млрд, у той час, як мобільні ігри отримають тільки $78 млрд.

Завдяки успіху підписаній моделі, зростання доходів App Store від неігрових додатків за останні п’ять років уже випередило зростання доходів від мобільних ігор. У період із 2016 до 2020 року споживчі витрати на неігрові додатки зросли в 4,7 раза, а на мобільні ігри — тільки вдвічі.

Європа стане лідером зростання витрат

У чотирьох європейських країнах споживчі витрати перевищили $1 млрд у 2020 році, а до 2025 року ця цифра майже потроїться. Упродовж наступних п’яти років уже 11 європейських країн подолають цей рубіж, і загалом регіон вийде на цифру в $42 млрд.

Мобільну екосистему надалі чекає стабільний розквіт

Ринок мобільних пристроїв продемонстрував неймовірну стійкість під час безпрецедентної глобальної пандемії, яка призвела до різкого збільшення як кількості нових установок, так і споживчих витрат. Упродовж наступних п’яти років екосистема збереже високі показники, що призведе до її стрімкого зростання.

Джерело: SensorTower.com

Хочеш знати більше про рекламу?

Підписуйся на нашу розсилку, щоб першим
отримувати найцікавіші новини

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент
тексту та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!

Cвіжі публікації

Важливість мобайлу для зростання бізнесу: дослідження AppAnnie

Важливість мобайлу для зростання бізнесу: дослідження AppAnnie

5 способів поліпшити клієнтський досвід у мобільному шопінгу

5 способів поліпшити клієнтський досвід у мобільному шопінгу

App Annie: Зумери проводять у мобільних іграх на 15 % менше часу, ніж люди старші 25 років

App Annie: Зумери проводять у мобільних іграх на 15 % менше часу, ніж люди старші 25 років

Статті по цій темі

TOP-25 найпопулярніших сайтів в Україні, червень 2021 р.

TOP-25 найпопулярніших сайтів в Україні, червень 2021 р.

Оживити ритейл: як сьогодні залучати споживачів в звичайні і інтернет-магазини

Оживити ритейл: як сьогодні залучати споживачів в звичайні і інтернет-магазини

Дослідження УАМАСТЕР:  інтернет-аптеки в 2021 році

Дослідження УАМАСТЕР: інтернет-аптеки в 2021 році

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

performance_marketing_engineers/

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: